Budowanie i promowanie wizerunku jednostek terytorialnych

Budowanie i promowanie wizerunku jednostek terytorialnych

Rozważając pojęcie tworzenia marki kreowania wizerunku w kontekście terytorialnym należy pamiętać o indywidualnym rysie każdego z miejsc. Każde miasto, każda budowla ma swoją niepowtarzalną historię. Ta unikalność stanowi bazę pod stworzenia...
Cele marketingu terytorialnego

Cele marketingu terytorialnego

Poprzedzając rozważania na temat odbiorców działań marketingowych należy określić cele dostosowane do konkretnej grupy. Inny przekaz zawarty będzie w kampanii skierowanej do przyszłych studentów w danym ośrodku akademickim, inny do turystów....
Odbiorcy marketingu terytorialnego

Odbiorcy marketingu terytorialnego

Odnosząc się do celów w kontekście marketingu terytorialnego w literaturze przedmiotu można z tym pojęciem spotkać się stosunkowo rzadko w literaturze przedmiotu. Wynika to z faktu, że marketingiem terytorialnym w praktyce zajmują się...
Marketing terytorialny w teorii

Marketing terytorialny w teorii

Poruszając problematykę marketingu terytorialnego należy odnieść się do genezy tego pojęcia. Jest ono stosunkowo nowe i łączy w sobie znaczenie słów Marketing oraz Terytorium. Marketing jest to zbiór działań mających na celu wsparcie szeroko...
Image

MiejscaPolski.pl