Drukuj

Hilton świętuje 100 urodziny i zyskuje wyjątkowy hotel w Polsce!

 

100 lat temu – 31 maja 1919 roku – Conrad Hilton kupił swój pierwszy hotel. Zlokalizowany w Cisco w Texasie 40-pokojowy Mobley dał początek hotelowemu imperium, które dziś obejmuje 5750 obiektów i 17 marek w 113 krajach. Dokładnie w dniu urodzin marki zostanie otwarty Hampton by Hilton Kalisz, zlokalizowany w wyjątkowym kompleksie Calisia One.

 

Polski akcent światowego jubileuszu

31 maja br. – dokładnie 100 lat od zakupu Mobley Hotel – zostanie otwarty Hampton by Hilton Kalisz. Kaliski hotel wyróżnia także lokalizacja. Nowy obiekt jest usytuowany w kompleksie Calisia One, realizowanym przez ANTCZAK Investments w rewitalizowanej fabryce fortepianów Calisia.

 

Kompleks Calisia One, którego częścią będzie Hampton by Hilton Kalisz będzie nową jakością na lokalnym rynku.  Oferuje odwiedzającym Kalisz  usługi noclegowe wysokiej jakości, a także cały wachlarz usług towarzyszących: luksusowe SPA z basenem, jacuzzi, sauną i siłownią, klub z przepięknym widokiem na panoramę Kalisza, ekskluzywny cigar room czy szeroki wybór restauracji. Calisia One to także oferta skierowana do biznesu. Dzięki zapleczu konferencyjnemu będzie dobrym miejscem do organizacji spotkań biznesowych, a także wydarzeń branżowych - podkreśla Marcin Antczak, ANTCZAK Investments

Kaliski Hampton by Hilton będzie dysponował 91 pokojami, wśród których znajdą się: Rodzinny z podwójnym łóżkiem i rozkładaną sofą, Standard z podwójnym łóżkiem i wygodnym fotelem, Twin z dwoma pojedynczymi łóżkami oraz specjalne pokoje przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Warto przypomnieć, że Hampton by Hilton to marka wielokrotnie nagradzana za jakość obsługi. Pod tym logiem funkcjonuje dziś ponad 2430 obiektów w 25 krajach świata. Obecność na tak wielu rynkach sprawia, że marka jest chętnie wybierana w trakcie podróży służbowych i turystycznych.

Wyróżnikami hoteli Hampton by Hilton są wysoka jakość zakwaterowania, udogodnienia w pokojach, konkurencyjne ceny oraz przyjazna obsługa. Goście mogą liczyć na wiele bezpłatnych dodatków, takich jak darmowe WiFi czy gorące śniadanie w cenie, całodobowy sklep czy centrum fitness. Wszystko wsparte stuprocentową gwarancją satysfakcji (100% Satisfaction Guarantee™), podkreślającą zaangażowanie w zapewnianie doskonałej obsługi.